Torsby

Nu sitter jag här "I en sal på lassarettet" närmare bestämt avd 4B sal 1.
Detta ska vara mitt hem i några dygn, tur är ju att man har dator så jag kan surfa, titta på film mm.
Kom hit vid tre tiden men fick vänta någon timma inan jag fick mitt rum.....enkelrum!!
Har precis ätit kvällsmat, kycklingsoppa...supergott och till efterrätt vaniljyoghurt......det godaste jag ätit på länge.

Imorgon bitti vid 8 snåret är det dags för operation, känner mig lite nervös men ändå helt säker över mitt beslut.
Senare ikväll ska jag duscha och tvätta mig med speciell hibiscrub.....nej det är ingen spa behandling men nästan.....man blir kolossalt ren av den.
Om jag orkar skriver jag i morgon efter operationen.
Ha det gott......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan måste skriva några rader.Tänker på dig,va bra att du får bli op. såpass tidigt i morgon så du slipper ligga o vänta.Håller tummarna för dig i morgon.Lycka till,kram mamma.....

2010-03-23 @ 21:17:39
Postat av: mona

Vet nu att allt har gått bra, hörde nyss ditt med. på telefonen. Men trött låter du allt gumman!! Jag ringer dej senare under dagen så får vi se om du orkar prata då. Kramen;)

2010-03-25 @ 08:43:02
Postat av: Kicki

Hur går det med dej Marie, hörde av Stefan att du inte var värst pigg, har det tillstött något?

Tänker på dej och skickar en stor styrkekram....

2010-03-28 @ 16:46:35
URL: http://blogg.vf.se/kicki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0