Måndag 2/11

Hjälp det är redan November, snart dags att adventspynta.

Idag har det varit en riktig dret dag, försov mig i morse, kom visserligen bara 20 minuter försent...men ändå inte roligt när dagen börjar så.
Man känner sig stressad hela dagen tack vare det.
Som tur är så händer det mycket sällan.
Har varit hos frissan idag och klippt mig, väldigt kort, det gör i och för sig inget för det växer så fort, känns bara lite ovant.
Nu på kvällskvisten slängde jag i lite färg...brunt, det blev ännu mer ovant.
Förövrigt så löper renoveringen på, gubben målar just nu taket vitt, tidigare har det varit träfärgat så det blir fräsht med vitt tror jag.
Nu ska bara Åse bestämma sig för villka tapeter hon vill ha och så ska det nya golvet in.
Idag har Värmlandsnytt varit på jobbet och intervjuat min syrra angående löner, det visas 19.15 så det får jag inte missa.

Syster yster.

Imorgon bär det av till Årjäng på jobb, hoppas vädret är bra så det inte sätter i att snöa då det är en bit att åka på fasligt olycksdrabbad väg.
Tjolong


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Tack för din kommentar i min gästbok!! Den värmde ,men nu blev jag nyfiken, har du träffat nån av mina valpar? Och har vi haft hundar från samma kull?? :-)))



Må så gott Petra

2009-11-03 @ 09:33:34
URL: http://www.123minsida.se/petras-bernhards
Postat av: mona

Aj aj aj!! Ännu en fin bild!



O responsen p åisnlaget har varit stort tycker jag!! Tänk att så lite gör så mycke!

2009-11-03 @ 15:16:28
Postat av: mona

Varför kan jag aldrig kolla igenom texten innan jag skickar i väg??? Ska skaffa ett nytt tangentbord! Om nu det hjälper! Tycker också at du ska dra igång o läsa Stieg Larssons böcker. De är mycket bra. Jag funderar på att läsa om dom!

2009-11-03 @ 15:17:46
Postat av: Petra

Ja det stämmer att jag HADE en tik från Årjäng, köpt privat ingen uppfödare om man säger så :-)



Åh lilla Doris som är så go :-)



Ok då vet jag blev så nyfiken...Ha det gott Petra

2009-11-03 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0