Lördag 14/11

Så har man återigen överlevt Fredag den 13, vad är det som gör att vi betraktar den som otursdag?

Min syrra skulle förmodligen göra så här


hon är nämligen född då, det kanske är därför?!

Hur som helst så har veckan mest bestått av jobb, varit i Stockholm på utbildning, utbildat själv.
Haft styrelsemöte för Molkoms hundklubb.
Jag har även tapetserat lite på kvällarna.
Idag lade gubben golv och satte dit golvlisterna, Klart!
Det kommer bilder i ett senare inlägg för nu ska jag se på Dansbandskampen....heja Date!
Trevlig lördá!


Kommentarer
Postat av: mona

Du har så rätt. För mej måste det ju vara en turdag! Eller?! För övrigt så skulle jag vilja ge fingret åt de flesta just nu!! Hoppas´"tillståndet" snart går över!

Date kommer att vinna!!

2009-11-15 @ 11:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0