Team Thelaus

Som ni säkert redan har konstaterat genom att läsa på min blogg så är ett av intressena speedway.
Vi försöker heja och stötta  Jeremia Thelaus i hans karriär.

Hans karriär satte rejält fart förra hösten då han körde för Solkatterna Karlstad.
Numera kör han för Hagforslaget Valsarna.

Här är Team Thelaus
Från vänster syns Morbror Daniel Thelaus, mekaniker Patrick Jarnstam och Jeremia.
Om ni blir nyfikna och vill läsa mer om Jeremias bravader runt om i Sverige så kika in på hemsidan
http://www.tt-speedway.com


Kommentarer
Postat av: kicki

Ja fy vad jag sörjer, gråter hav....han var speciell, våra andra hundar har också varit det men Ville var något alldeles extra...tack för att du bryr dej, det värmer mycket..idag är en sån där skitdag när alla tankar går till honom, känner tom doften efter honom och känner hans goa nos jämt ovanför läppen där, ja du vet vad jag menar...han älskade att bli pussad där...nej fy va jobbigt allt är...men det blir bättre....snart hoppas jag.

kramen på dej vännen.

2009-05-07 @ 15:20:15
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0