SÅ VÄNTAR MAN PÅ BÄTTRE VÄDER......

Igår fixade vi det sista med husvagnen så nu är den i princip färdig för att krokas på och dra iväg.
Det är ju bara vädret som sätter käppar i hjulen just nu.
Men den som väntar på något gott........
Det får bli det vanliga i år med "strömstad", det är så bekvämt när man kan ett ställe och slipper fara runt för att se allt, man vet innan vart man ska lägga krutet.

Den här bilden är från Capri, en underbar plats i Strömstad.

Nåväl, under tiden får man väl roa sig med anat.
Igår kväll var vi till skogen och plockade kantareller, hem och rensade och stekte dom för att senare avnjutas på en Limpmacka och kall öl till en Engelsk deckare på tv, ja som ni förstår går det ingen nöd på mig fast jag längtar till kusten.


Idag ringde föresten optikern och sa att mina glasögon kommit, ska hämta dom i morgon.
I eftermiddag ska jag till frissan och klippa mig och senare är det speedway på Kalvholmen, det kommer att bli tufft i kväll för Solkatterna....så spännande.

Kommentarer
Postat av: mona

Den som väntar på nåt gott; Strömstad är ljuvligt på sommaren.



Var också ute o plockade kantisar. Finns gott om dom o mera lär det bli



Lycka til med glasögonen!

2009-07-23 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0