OPTIKERN

Var till optikern idag, skulle prova ut nya terminalglasögon......trodde jag!!

Det visade sig att mina ögon behövde mer än så, vaddå läsglasögon, eller..........
Nej, nej riktiga glasögon som du ska bära jämt, var optikerns svar och sen till hösten kan vi prova ut linser som komplement till glasögonen.
Hugh, nog för att jag hade förstått att synen blivit lite sämre MEN inte så mycket.
Ja det var bara att kasta sig in i bågprovar landet, prova, prova och prova.
Till sist bestämde jag mig för 2 par helt olika sorts bågar, det fick bli båda paren.





Lite olika varandra men det kan ju bli kul med variation.
Vi ses.........ironi

Kommentarer
Postat av: mona

Snygga bågar!!



Hua! Jag borde också iväg!

2009-07-16 @ 19:45:07
Postat av: Ulrika

Jag ska påminna dig när vi börjar jobbet igen... Jaha, och var är dina glasögon?? Haha!! Men det är låååångt kvar... Kram på dej!! Och njut av ledigheten!! För det gör jag... :)

2009-07-17 @ 21:07:57
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0