LITE AV VARJE....

Igår gjorde jag Körsbärssaft och Svartvinbärsgelé, för en gångs skull så hann jag före fåglarna med att ta körsbären.



Det måste vara ett riktigt bär år för mina gamla svartvinbärsbuskar brukar inte ge så mycket bär men i år är de fulla.



Tog ett kort i poolen, det har regnat så mycket att den nog inte klarar så värst mycket vatten till.

Annars inte så mycket nytt på fronten, här är måsar som min mamma målat.

Jag tror att min syrra är lite avis på måsarna för hon gillar fåglar .........

Nu ska det bli mat, rökt lax, färskpotatis och hjortronsås.

Kommentarer
Postat av: mona

förstod att du skulle avslöja mej när det gällde fåglarna!!;) Är sååå avundsjuk! Brrr..

2009-07-25 @ 17:58:32
Postat av: Mari

Hahaha trodde väl att du var avis......

2009-07-25 @ 19:31:30
Postat av: Ulrika

Oj, det var värst... Sylta och safta!! Duktigt det!! Vi ses väl på Lördag?? =)

2009-07-26 @ 15:32:22
URL: http://ulrika.olsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0