AUKTION

Idag var det auktion i Älvsbacka.
Utmanade vädret och åkte dit, vi hann precis fram så kom spöregnet.
Ganska mycket folk trots allt och massor av paraplyer.

Kändes inte som man var på något fyndhumör direkt men stannade några timmar och kollade in kommersen.

Det blev i allafall kaffe, korv och rökt lax.

Amanda i grannstugan var också på auktion i regnet.
Nu sitter jag här och bloggar med tvn på och speedway SM och jag har tänt i spisen så det är varmt och skönt.
I morgon bär det nog av till kusten.

Kommentarer
Postat av: mona

Åhh, det missade jag. Länge sedan jag var på auktion. Men å andra sidan, i det vädret är det inte läge för kommers.

2009-07-27 @ 11:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0