Sponsorkväll

I går var vi bjudna till Nöjesfabriken på Sponsorkväll av Team Thelaus Speedway.
Jeremia berättade om sin säsong och planerna för nästa.
Solkatterna var på plats och berättade om ombyggnaden av arenan och villka planer de har för 2010.


Vi blev bjudna på mat och dryck...gott gott.
Sponsorer blev uppmärksammade och pressen var på plats, tre olika tidningar.
Efter mat, dryck och presentation var det dags för bowling.

En del hade fullt sjå med att hitta "rätt" klot.....


Åse och Jeremia



Tack, tack för en mysig kväll........


Kommentarer
Postat av: kicki

Vem vann bovlingen...kramen

2009-12-04 @ 08:44:11
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å gud så himla förargligt....här kommer ett svar från Lina..

Mari:

Å herregud, pinsamt för oss säger jag bara! Jag har inte ett minne av att vi har lånat dom...shit! Får verkligen hoppas att de ligger nånstans hemma i Duvenäs, så vi inte städat bort dem eller nåt. Verkligen pinsamt att vi inte lämnat tillbaka dem...sorry! Kram

Skall även kolla med Karl efter helgen, han är just nu på Lag sm så jag kan inte störa honom...här har vi iaf letat Peter och jag men kan inte finna något..vart kan vi köpa nytt åt er? kramen

2009-12-04 @ 17:13:44
Postat av: kicki

Fick tag på Karl, men han har inget minne av något Nintendo...men han tror att Cornelia och Simon hade ett...konstigt,,,men vi letar vidare...hoppas vi finner det.

2009-12-04 @ 19:01:44
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0