Så var det klart....

Eller rättare sagt det har varit klart ett par dagar nu....
jag lovade ju att visa resultatet av omtapetseringen ovh målningen.


Detta som tidigare var mitt och gubbens sovrum har nu Åse flyttat in i, taket är målat vitt, nytt klickgolv och gråa tapeter med en fondvägg i svart och grått.


Jag och gubben har fått ett betydligt mindre rum, precis att vi får plats med sängen.
Taket har även här blivit vitt och tapeterna är champangefärgade med en randig fondvägg.




Nu får det bli ett uppehåll ett par veckor sedan ska vi fortsätta med hallen och badrummet...Puh.

Ha det...


Kommentarer
Postat av: mona

Det blev jättefint! Ni måste ha ett par mycket nöjda undgomar!

2009-12-02 @ 13:42:27
Postat av: kicki

Men va fint ni har det...ni är ju riktiga proffs...jag hör av mej, hmmmm...har skickat till Äntligen hemma...men de verkar stunta i lilla Duvnäs. kram och ha en fin helg

2009-12-04 @ 08:43:33
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0