Jag vet att det inte är krigstider, men............

satan (ursäkta språket) vad kul det är att leka krig.
Nu tror ni nog att jag blivit komplett galen!!
Jag ska ta det från början....
Den här lappen delades ut till alla i styrelsen för Tidafors IF på årsmötet

Och som det har spekulerats.....nåväl igår samlades vi i Tidafors, fortfarande ovetande om vart vi skulle.

Färden begav sig mot karlstad och sedan vidare mot Hammarö........vad i hela friden skulle det bära av med 25 personer....joooo



Vi skulle prova på paintball, herregud tänkte jag vi har ju både gamla, halta och lytta med i gänget men nästan alla satte på sig krigsmundering och gav sig ut på banan.
Vi blev indelade i två lag och körde 4 omgångar.

Och till alla er som undrar....jodå hornen växer ut, man glömmer vart man hade ont, man får en killerinstinkt och satan vad ont det gör när man blir träffad.

Men det är det värt!

Efter denna krigslek begav vi oss hemåt för uppfräschning och sedan ner till festlokalen där det bjöds på förtäring.

Förrätt: Kjell-Ernies goda fisksoppa med bröd
Huvudrätt: Smörgåstårta
Kaffe och Reets hembakta bullar
Vin, Öl och Wiskey
Lekar och annat skoj hanns med innan vi intog snarklådan.

Måste tacka Tomas för att han ordnat allt detta så bra och för att han fixat en upplevelse jag aldrig kommer att glömma!
Tusen och åter
 tusen tack!

Nu ska jag fira Lucia!


Kommentarer
Postat av: kicki

Oj vilken rolig dag och kväll ni verkar haft...jag har också upplevt detta en gång med Karls klass, och jag håller med om att det gör ont, jäkligt ont...ha det bra..kramen...förresten tog 2 wiskey ikväll, men de hjälpte inte mot halsont...

2009-12-13 @ 21:05:59
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: mona

Jäklar vad kul!

Måste va ett pperligt tillfälle att göra sej av med inneboende aggressioner! Kanske ska åka dit själv nån dag! Kram!

2009-12-14 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0