DET ÄR SÅ HEMSKT NÄR DETTA SKER

En god vän och kompis till mina barn Tim och Åse valde i Lördags att avsluta sitt liv.
Det är så otroligt sorgligt när unga människor inte väljer att leva.
Funderingar och frågetecken, varför och hur kunde detta få ske???
Mattias blev bara 18 år och hade ju hela livet framför sig.
Mina tankar går till hans närmaste och kära.
Jag hoppas att du har fått frid och är i en bättre värld.

Ni som vill skriva till Mattias om era tankar, känslor och minnen kan göra det på en blogg som är upprättad till hans minne,


http//:matchoff.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Monica

Hittade hit via Kickis blogg.



Så sorgligt att det inte finns ord då en ung människa inte längre ser en enda ljuspunkt i livet. Mattias pappas sambo är vän & fd. arbetskamrat med mig och de har så klart en tung tid framför sig nu.



2008-07-25 @ 21:10:50
URL: http://mjsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0