Fy f*n för flyt.........

Nu har jag hållit på med detta blaskande i 11 dagar och är så fruktansvärt trött på dessa drycker.
Inte för att jag är hungrig......konstigt nog utan för att det är så hemskt tråkigt.

Varför måste dessa måltidsersättningar smaka skit, jag tyckte inte det i början men jag tror att mina smaklökar har utvecklats under den här tiden, tog en matsked med messmör (något jag i vanliga fall inte gillar så mycket) och för första gången kunde jag verkligen känna vad det smakar.
Vissa tuggumisorter har huxflux blivit väldigt starka eller söta.

Om man nu som jag "måste" gå på flytande kost kan jag varmt rekomendera Alpnaerings Narovit som finns i olika smaker, den är helt ok, lite som milkshake om man nu gillar det.
En anan baksida med flytet är att man är konstant kissnödig, har nästan slitit ut toaringen vid det här laget (en anledning till att sedan köpa en ny) intet ont som har något gott med sig!

Var till Torsby i Måndags för provtagning m.m, visade sig att mina värden inte är i topp just nu, inte konstigt att man känner sig som en sur disktrasa full i vätska.

jaja nog med gnällandet, den 23:e läggs jag in och det är bara 12 dagars blask kvar!

Önskar att denna skulle ingå i min flytkost

då skulle livet kanske kännas roligare!


Kommentarer
Postat av: kicki

Tack för att du fortsätter att komma in till mej...detta kommer nog bli en lika bra blogg, jag kommer att fortsätta i samma spår som tidigare...

kramen på dej och lycka till med drickandet...

2010-03-11 @ 13:21:53
URL: http://blogg.vf.se/kicki
Postat av: mona

Du är så DUKTIG som kämpar på med dina "goda" drycker. Halva tiden är gjord! Tror att första halvan är värre än andra. Tycker som sagt du är super duper duktig! O tänk positivt; du har all anledning i världen tll att köpa en ny toastol sen!!

Behöver du mineraler? Är du försurad? Vi har tabletter mot det också!!



Kämpa på kram från storasyster!

2010-03-11 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0