Nu var det ett tag sedan....

Har haft bloggtorka....inte för att mitt liv varit innhållslöst, utan helt enkelt inte haft tid och lust.
Min tid har gått åt till att bland anat renovering av badrum, speedway, härliga promenader med voven, jobb, vardagliga sysslor m. m.

Igår var jag till Ullared och satte sprätt på en massa pengar, i förrgår var jag till stan och handlade badrumsinredning...kostade massor av pengar och i förrgår kom även poolen och ja den kostade oxå massor av pengar!

Det är kanske tur att det är jobbhelg så jag inte kan sätta sprätt på mer pengar.


I morgon kommer förmodligen rörmokaren och installerar rör i badrummet så förhoppningsvis kan jag göra färdigt på Söndag.



Lite av min nya inredning......
Nä nu ska jag vattna blommorna ute och sedan blir det sängen, ska upp tidigt.
Natti


Kommentarer
Postat av: gamle mor

Halloj var en tid sedan jag var inne på din blogg,fina möbler ska bli kul att få komma o titta.Men den finaste möblen är Bruno jag föll pladask för han första gången jag såg han Ha det gött kram morsan...

2010-06-11 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0