Midsommar 2010

Ja den blev inte riktigt som vi tänkt oss.
Traditionsenligt färdades vi tillsammans upp till Norra Viken...denna gång på djurkärran som till dagen var pyntad


Våran Chaufför



Resan till Älvsbacka är riktigt kul då det förekommer en del allsång ( nåja jag & Jennie iallafall).
Lite trängselbilder...





Nytt för i år var att jag tog med min Syster med familj på vårt lilla upptåg..vad dom inte visste var att de skulle stå för underhållningen kring midsommarstången (en liten mix av möhippa & svensexa).

Väl framme började vi med förberedelserna



andra hade genrep


vad övriga gjorde???



nåväl stången blev iallafall fin



Lite bilder från brännbollen





Ja och hur gick det då??
Tar emot att skriva...Bävergänget vann!

Efter brännbollen blev det midsommar fika


Sen bar det av hemmåt för mat och nubbe.
Kvällen avslutades hos Jenny & Lars och därifrån har jag inga bilder - lika bra det!

Nästa år ni...BONKA BÄVER!


Kommentarer
Postat av: mona

Det var jättekul- men även nervöst- leda allsång- att få vara med om ert midsommarfirande! Jag är så imponerad av allas kreativitet. Såå kul att ha traditioner som kommer tillbaks år efter år.

Fina bilder också;)

2010-07-14 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0