100 - 60 års kalas!

Oj oj oj tänk att man blivit 40 bast redan, kan ju se på ungarna att de blivit både äldre och vuxna.........men jag, nej inte en dag äldre än 25!

Jag blev ordentligt firad i Lördags utav goda vänner och Familj.
Vi höll till i Acksjönsskola där det dukats fram lite Grekiskinfluerad mat.












Annika & Ingela, mina två älsta vänner hade skrivit en sång som de framförde med bravur!


Skattjakt blev det oxå med en massa grenar och tävlingar som skulle genomföras, här gällde det att skala längsta remsan potatis!!
Alla som känner mig vet att jag hatar att skala potatis och är absolut ingen fena på detta!



Vet ej vad leken kallas men det gällde att pricka en tampong i  en flaska med vatten, låta den svälla så man får med sig flaskan på en liten springtur.


Även allsång stod som en gren i skattjakten, här med familjen Tim, Mona, jag, Åse, mamma (som inte syns) och Johan.
Sången....Mamma är lik sin mamma.

Det blev lite svettigt ett tag men till sist fann jag skatten........och villken skatt sen!!

Det sjöngs och hölls tal och visades bilder så jag rodnar till och med nu när jag skriver.

Tusen tack alla goda vänner för att ni gjorde min kväll till ett fantastiskt minne för livet!



Syrran, nyktrast på kalaset, det kan man inte tro!

Vill speciellt tacka Stefan, Mamma, Mona & Jessica som hjälpte mig att arrangera festen och höll ställningen under kvällen...ni är guld!


Kommentarer
Postat av: mona

Jättetrevligt och mysigt kalas. Något som jag tror du kommer att leva på länge, det är så härligt att träffa nära och kära som bara kommer för ens egen skull. Det var verkligen din dag, previs som det ska vara när man fyller jämnt!

Förstår bara inte.. hur lyckas du få alla fiina bilder??

2010-07-16 @ 22:59:05
Postat av: kicki

Mysigt kalas för dej Mari, jättefina bilder, vi fick vara med er lite genom dessa...Ha det nu så bra och hoppas syrrans bröllop också blev till ett minne för livet. kramen

2010-07-17 @ 20:04:51
URL: http://blogg.vf.se/kicki
Postat av: Gamle mor

Tack själv,det var en trevlig fest,med all god mat o dricka samt alla trevliga människor kram:)

2010-07-18 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0