Ciao

Inte så mycket nytt på fronten.......Inga nyårslöften att hålla....livet rullar....ganska skönt faktiskt.

Kan visa lite bilder från Hockeybockey matchen i Lördags mellan Tidafors IF och Team Thelaus.
En aldeless underbart solig Lördageftermiddag i Tidafors.


Båda lagen....


Domaren....



Mattis fokuserad


Jeremia

   

Jag tror att matchen slutade 18-2 till Team Thelaus, jag tror oxå att det blir revanch imorgon Lördag.

Nu är det snart dax för mig att ta mig till jobbet, jag tror att det är den femte fredagkvällen i rad som jag jobbar nu....men någon ska göra det med.


Kommentarer
Postat av: åse

16-2

2010-01-29 @ 14:00:17
URL: http://ase.blogg.se/
Postat av: mona

Storstryk för Tidafors med andra ord;)

Hoppas det gick bättre för dom på revansch matchen!



Vi har gjort utflykt till Örebro under helgen. O köpt BIL!! Äntligen. Är så nöjd!

Kram fr storasyster!

2010-01-31 @ 15:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0