Kära mamma

♥ Ibland liksom hejdar sig
tiden ett slag
och något alldeles
oväntat sker
Världen förändrar sig varje dag
men ibland blir den aldrig
detsamma mer. ♥

Nu har det gått åtta dagar och nätter sedan du lämnade oss och jag har nog inte fattat ännu vad som skett.
Så sent som idag tänkte jag ta telefonen och ringa dig.
Konstigt att man bara från den ena stunden till den andra inte finns mer.
Ett litet tag trodde vi att det fanns ett litet hopp, men ack så fel vi hade.
Du orkade inte riktigt komma igen, sliten av den sjukdom som under en kort tid plågat dig.
Vi fanns hos dig Mona och jag den sista tiden du hade, det var enormt tufft för oss alla men det var din önskan.
Jag hoppas att du nu befinner dig på en trevlig och varm plats som gör dig lycklig tillsammans med andra nära och kära som inte finns kvar här på jorden.
Det är väl Jans tur att få rå om dig nu......
En dag kommer vi att ses igen.
Puss & Kram tills dess..
Och till alla er underbara människor som visat sitt deltagande och massor av omtanke genom sms, telefonsamtal, besök och som skickat blommor...
TUSEN TACK
det är underbart att ha sådana vänner.

Kommentarer
Postat av: Åse;

:'( <3

2010-12-02 @ 14:29:46
Postat av: Ulrika

Mari...

Vilka fina ord!

Tänker på er...

Jättekram!!

2010-12-03 @ 11:59:08
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: mona

Som alltid lyckas du finna de rätta orden, citaten och därmed beskriva allt så rätt. Tårarna rinner som de gör rätt så ofta nu för tiden.

Det kommer att ta lång lång tid innan allt sjunkit in.

Glad att just du är min syster som jag har delat allt det svåra med.

Kram

2010-12-04 @ 15:12:37
Postat av: kicki

Vilka fina ord du skriver om lilla mamma...tankar, saknad...jag bävar för den dagen...skickar en go kram till er.

2010-12-05 @ 20:58:03
URL: http://blogg.vf.se/kicki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0