HELGEN SOM GÅTT.....

har varit hektisk och faktiskt lite smärtsam.
Lördagen började med mässan "Älska Molkom", företag och föreningar i Molkom samlades i Sporthallen och visade upp sig.
Jag och min kollega Sara fanns på plats och representerade Carema Äldreomsorg och vårat kök med Märta i spetsen.




Ukuelister med brister uppträdde...mina idoler :-)



Molkoms hundklubb

Detta är bara ett litet utplock av alla som fanns representerade.

På eftermiddagen var det dags för intensivkurs i Bugg med Lina och Karl från Rocksulan.



Även söndagen ägnades åt att lära sig bugga, kan bara säga att det känns.......ont i kroppen och stel som en pinne....slarvat med stretchingen.
Men det har varit himla kul, tack Lina och Karl för att ni haft tålamod med oss nybörjare!
Ni är verkligen toppen!
I morgon bär det av till Malmö på konferans.

 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag skulle ha varit med på ALLT det där... =( Men jag var hemma och var sjuk!! Hoppas att Märta skötte sig... ;) Tur är ju iallafall att jag inte behöver följa med på konferensen... Ha det så trevligt!! Kramis!!

2009-09-23 @ 18:03:10
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: mona

Nu blir det till att praktisera allt ni har lärt er! Synd att danserna i Upperud är slut för säsongen!

2009-09-25 @ 19:15:34
Postat av: kicki

Vilken tid börjar halloween på lördag....hoppas du hinner läsa detta. Vi är i stugan men har tänkt hem ev för detta....kramen

2009-10-16 @ 14:39:45
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0