50 ÅRS KALAS

Lördag 21/2 firade vi Stefans 50 års dag med ett kalas i Acksjöns skola.

Vi hade mexicanskt tema och dukade i mexicos flaggfärger vitt, grönt och rött.



Maten bestod av natchos, tortilla, kyckling, färs och olika tillbehör som ska vara.
Att dricka bjöds på Öl, Vin och självklart Tequila.


Några gäster som tagit fasta på att det var mexicanskt tema!







Några som kommit för att gratulera Stefan var " Ukuelister med brister"
Fullständigt fantastiska....


Loe, Carina, Lena, Tommy och Mia samt födelsedagsgubben.





Duvslaget vännerna hade anordnat en liten överraskning i form av Let´s dance och detta är den eminenta juryn.



Det utbringades skålar för födelsedagsgubben oxå





Födelsedagsgubben själv



Festen blev enormt lyckad och varade ända in på morgonen nästa dag.

Jag vill tacka alla som var med och firade min "gubbe" och gjorde hans fest till ett oförglömligt minne!
Ingen nämnd och ingen glömd.
TACK


Kommentarer
Postat av: kicki

Tack, nu känns det nästan som om jag fick vara med på festen...vilka tårtor Gina bakat, hon är ju proffs...ha det gott, kramen

2009-03-01 @ 20:18:31
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: kicki

Tack, nu känns det nästan som om jag fick vara med på festen...vilka tårtor Gina bakat, hon är ju proffs...ha det gott, kramen

2009-03-01 @ 20:19:28
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: jennie

det är vi som ska tacka för att ni ordnade en sån rolig fest....... kram

2009-03-02 @ 09:43:30
Postat av: Marie

Jag håller med Jennie, tack för en oförglömlig kväll. Kram

2009-03-02 @ 15:53:55
URL: http://majjsan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0