REGN, SEMESTER OCH FÖDELSEDAG

Man ska akta sig vad man önskar för............för bara någon vecka sen var det så varmt att man höll på att storkna och önskade att det skulle komma lite svalare luft och lite regn!
Och nu är det här...regnet och svalkan, verkar aldrig ta slut ju.

Idag har jag ialla fall börjat min semester och det är skönt att vara ledig oavsett väder men visst är det härligt när solen skiner och man kan koppla på husvagnen och dra till kusten!

I morgon kommer det folk hit på mat och tårta....jag fyller nämligen år...om det nu egentligen är något att fira?

Ha det gott allihop!


 


Kommentarer
Postat av: Malena

Grattis både till födelsedagen och semestern. Hoppas båda sakerna blir bra och kul och lite värmande då också förståss, det ska ju inte bara vara jag som får ta del av det fina vädret. Själv börjar jag jobba på tisdag.

2009-07-10 @ 21:58:15
URL: http://malenasblogg.blogg.se/
Postat av: åse

Grattis =)

Needu husvagnen ska ingen stans :O

2009-07-11 @ 15:52:50
Postat av: IzZzY

Hehe, ja, jäkla väder. Ena veckan storknar man av värmen, andra veckan känns det som höstrusk.



Och, GRATTIS Mari! :)

2009-07-11 @ 22:26:38
URL: http://IzZzY.se
Postat av: mona

Ett grattis från mej här också!!



Kommer snart över med något gott till dej!



Är det inte den svenska sommaren i ett nötskal just nu??



Kram!

2009-07-12 @ 13:40:38
Postat av: Mari

Tack Tack alla för gratulationerna.

Mari

2009-07-12 @ 15:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0