Gastroskopi

Gick upp vid halv sex i morse för att åka till Torsby sjukhus "Gäsp"
Skulle vara där kl 8 och göra en Gastroskopi av matstrupe och magsäck.
Fyfan i helvetes jävlar (ursäkta) vad vidrigt det var, kommer aldrig mer någonsin gå med på att göra en till vaken, isåfall blir de tvugna att söva mig...fruktansvärt vidrigt var det.
Panik, panik, jag tänkte under undersökningen att så här måste det kännas när man drunknar.

For sen vidare från Torsby till Grums(!), tänkte titta lite på ny husvagn sen vidare till Hammarö och sist Skåre.
Ojojoj vad många fina husvagnar det finns! (vill ha), men det finns många vrak också.

Usch det river lite i halsen ännu, kommer nog att bli mardrömmar om detta inatt.

Vi hörs...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tycker synd om dig jag vet hur det känns kommer inte heller göra det en gång till i vaket tillstånd.

2009-07-20 @ 21:05:35
Postat av: kicki

Vad har hänt...varför har du gjort detta hemska....

Tack för hjälpen med Stisse katten...kramen

2009-07-21 @ 20:56:54
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jadu, det är INTE kul.

Har gjort det och jag vill INTE göra det igen!!

Det värsta är bedövningsmedlet... Huuu!!

Ha det gott!!

Kram på dej

2009-07-21 @ 22:24:11
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: mona

Stackare! Tur att det är över nu i alla fall. Hoppas det kommer ut något gott av det!

2009-07-22 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0