RAPPORT FRÅN SKÖVDE DAG TRE

I morse fick vi som sagt kravla oss upp i ottan för att spela kvartsfinal kl 08.00.
Matchen var otroligt jämn ocn när ordinarie matchtid var slut stod det 2-2, det gick till 5 minuters sudden, det stod fortfarande 2-2 och det skulle avgöras med straffar. USCH och fy för staffavslut, jag tycker att det är vidrigt och fruktansvärt för målvakterna. Sagt och gjort...5 straffar per lag. Vi stod lika när 2 vardera straffar återstod och då fick jag rusa till toa, pallade helt enkelt inte...hörde till sist en massa jubel där ute, tyvärr så förlorade vi på sista straffen och därmed hade vi spelat klart för denna turnering. Jag vill tacka mina underbara tjejer för denna gången..alla föräldrar som ställt upp och till sist mina tränar kolleger Mette och Jerry








Lite glada minnen...........

GRATTIS TILL SK ÖRNENS P 14 KILLAR SOM VANN SIN KLASS
GULD BLEV DET OCH FÖRBASKAT BRA VAR NI



Go kväll........

Kommentarer
Postat av: mona

Vilken spännande helg ni har haft. Kanske lika kallt som här hemma också. Riktigt ruggigt har det varit. Syns snart för vi måste ju gratulera födelsedagsbarnen!

2009-01-06 @ 12:14:42
Postat av: kicki

Grattis till dina födelsedagsbarn, och snart har vi den stores dag också....kalas????kramen från mej här uppe..haha

2009-01-06 @ 13:21:50
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Oj, så barsk man kan se ut... =)

2009-01-07 @ 18:26:59
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0