Nyårsafton 2009

Villken tur, det är bara -16 ute nu, har varit ända upp till -26.
Nyårsafton har det blivit och ett nytt år knackar på, undrar hur det kommer att se ut?
Idag ska vi först äta en mini supè här hemma med Åse, Tim och hans Lina.
Fläskfilé står på menyn och hallonbakelse.
Senare i kväll samlas vi grannar och äter 3 rätters,spelar lite sällskapsspel,  jag ska göra efterrätten....kan inte avslöja just nu vad det blir då det är lite hemligt..återkommer.

Jag vill önska alla mina kära vänner och släktingar ett riktigt

*****GOTT NYTT ÅR****

 



Och snälla ni.....

 

Till sist vill jag vära till alla att slopa dessa löjliga raketer och tänka på våra fyrbenta vänner som lider något fruktansvärt av att vi roar oss på detta löjliga vis!

Fram för ett raket fritt nytt år!!


Kommentarer
Postat av: mona

Gott nytt år till er alla i Duvenäs! Er lilla meny låter smarrig tycker jag. Det är säkert ingen slump att det är du som är utvald till att göra desserten!! Du gör mycket goda sådana! Här blir det lugnt, Erik har en kompis här så vi blir 4 till middag!

Kan bara hålla med dej om alla smällare o de stackars fyrbeningar som är rädda för dom. Varför inte skippa smällare, det har vi gjort i år. Det blir nytt år ändå!

Kram på er!

2009-12-31 @ 17:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0