VARBERG

Nu var det ett tag sen sist jag skrev något i min blogg.
Jag har ingen direkt anledning till detta mer än att jag inte känt mig värst inspirerad.
Dom senaste månaderna har jag jobbat mycket i Varberg och faktiskt provat alla hotell där.
Senast jag var där så bodde jag på Hotell Gästis och vill bara säga wow villket ställe.
Om du någon gång ska övernatta i Varberg så prova detta ställe.

Det har en sån härlig karaktär, annorlunda och jätte mysigt.
Inte ett rum som är det andra likt, sagolik mat och dessutom ingår kvällsbuffé som består av minst två varmrätter och en massa gott småplock och ostar.




Nere i källaren finns Leninbadet som bjuder till avkoppling och bad.
Där kan man beställa diverse behandlingar eller bara bada och njuta.

Nu kan man ju tro att det är svindyrt att bo på detta ställe.......men det är faktiskt ett av de billigaste hotellen i Varberg.
Gå in och kika på www.hotellgastis.nu

Nu är jag ledig ett par dagar och ska bara skrota runt och adventspynta lite.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kul att äntligen få höra nåt nytt från dig!!

Fast jag ser dig nästan varje dag... ;)

Fortsätt nu att blogga nu när du är ledig i så många dagar!!!

Kramis!!

2008-11-27 @ 21:25:50
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: kicki

Ja till det stället ,måste man åka någon gång, det ser mysigt ut,,,roligt att höra av dej igen, kramen på dej.

2008-11-29 @ 21:32:36
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0