VILTSPÅRSKURS

Ja fast man ingen hund har så kan man väl vara med ändå..................
Igår var det första kurstillfället på viltspårskursen, det var en salig blandning av hundar.

image175

image176

image177

Dom här små taxvalparna var alldeless för små för att vara med.........men ack så söta.
Kursen kommer att hållas vid fyra tillfällen och sedan erbjuds ett viltspårprov för de som vill.
Man får lära sig att lägga blod och göra banor som man sedan ska gå med hundarna.

Kursen hålls i regi av Molkomshundklubb, som för övrigt söker hundar, hussar och mattar till en hundparad som ska gå av stapeln på Molkomsmarknad. Alla är välkomna att vara med, renrasiga som blandraser, ju fler hundar desto skojigare blir det!!
Gå gärna in på hemsidan och titta: www.molkomshundklubb.se
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: kicki

Tack för tipset, kanske kan man gå med odågan Ville i ledet på marken....
Vilken fin hemsida hundklubben fått...
Ha det gött min vän...

2008-04-17 @ 14:41:35
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Ulrika

Hej!!
Ja, du lydde mitt råd... hehe..
Ja, de är för fina vofsingarna!!!
Ska gå in å kolla på hemsidan nu...
Puss och kram å trevlig helg!!

2008-04-17 @ 17:19:26
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja han är verkligen en ängel denna Stefan när det gäller långpromenader som Ville behöver, idag har jag verkligen inte varit på hugget..men nu ikväll så känner jag mig piggare så jag har ringt till det jobbet jag skulle på nu och sagt att jag kommer imorgon, jag tror att allt deta hänger ihop med pollen och det finns det gott om just nu...
Ha det gott min vän och vi hör av oss om vi behöver hjälp, var så säker...ni är ju vår räddning när vi skall bort...tack än en gång för all hjälp...

2008-04-24 @ 21:09:33
Postat av: Ulrika

Men Mari....
Uppdatering!!!!
Puss och kram...

2008-05-21 @ 18:53:42
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0