OM OM IGEN

Ja, så har vi gjort om hela proceduren igen......tappat ur 23000 liter vatten. monterat ned poolen, grävt ytterligare...monterat pool, fyllt på 23000 liter vatten och byggt en liten terass.

image46

När vi nu ändå höll på att gräva så passade vi på att byta grus i grusgången "Pust"


image47

Poolen är nu chockklorerad och om någon dag hoppas jag att den är badredo för det är jag;-)
bara solen nu kan titta fram. Just det Anders, ännu är det tre veckor kvar och jag har gjort alla måsten så gissa vad jag ska göra resterande tid.........just det slappa vid poolen medans andra gnetar vid hemmet.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja, det blev ju bra det där...
Poolpartyinbjudan kommer???
Kram!!

2007-07-07 @ 22:09:04
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0