För lång och trogen tjänst........

Nädå jag bara skojar.....efter att ha suttit med i styrelsen för Molkoms Hundklubb i ca 2 år blev jag avtackad på Årsmötet som hölls igår.
Tyvärr kunde jag inte närvara då jag dras med feber och förkylning (något bättre idag).
Jag blev glatt överraskad när Annelie knackade på igår kväll och överlämnade den fina gåvan.

Jag vet inte om det syns men det innehåller en ljuslykta och godis, jättefint verkligen!

Tusen tack från mig och jag önskar er lycka till!

Ps...vi kommer nog att fortsätta träffas, orkar nog inte hålla mig borta helt Ds


Kommentarer
Postat av: mona

Såna överraskningar blir man alltid extra glad över!!

2010-02-15 @ 16:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0