Så har man gjort det alla talar om......

nämligen sett filmen "Män som hatar kvinnor".

Hade egentligen bestämt mig för att läsa böckerna först (tack Carola för att jag fått låna dom) men min gubbe har redan läst (lyssnat) på dom och var sugen att se filmen.

Sagt och gjort, visst är den bra men inte sååååå bra som alla säger, den är rå på sina ställen men en ganska ordinär Svensk film.

Kanske att jag tycker det just för att jag inte läst boken.

Annars har helgen löpt på, loppisen igår var välbesökt så tiden där gick väldigt fort, Dansbandskampen höll en mycket högre kvalite än tidigare och mina favoriter Date gick vidare.

Idag ska jag slipa väggar i det rum som vi håller på att renovera, funderar på att åka till jobbet och hämta munskydd, det dammar som attan och jag blir så äcklad av att dra in allt slipdamm i näsa och mun.

har helstekt fläskfilé i ugnen och den börjar att lukta så gott nu, den ska serveras med potatisklyftor och rosépeppar sås mumma!

Annars blir det jobb i morgon,  ingen ledig dag den här veckan heller, herregud det finns massor att göra på jobbet nu så det är bara att hugga i.
CARPE DIEM känns långt borta.
Ha det så gött...


Kommentarer
Postat av: kicki

Va fin blogg du gjort och kul att ha dej tillbaka...tack snälla för hjälpen udner helgen med Stisse, vad gjorde man utan goda grannar...

Ja visst är filmen bra...har du sett den första, jag har den på dvd annars...vilyssnar just nu på sista boken...vi har den om ni inte hört den också...vi skall genast gå och se filmen om tre veckor när den kommer...

Tack än en gång för hjälpen...förresten, skall vi lägga något till Artur...har du hört något? kramen

2009-11-02 @ 10:01:34
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0