TJEJKVÄLL

På Måndagskvällen samlades vi alla tjejer i Duvenäs (3) med ett och annat bortfall hemma hos Jessica.
Vi höll till i det så kallade "skyddsrummet".
Vi drack öl och vin och käkade ost och kex.
Vi hade sedan länge tänkt gå på bio och se Allt om min buske, nu såg vi den fast på cd.
image50

Filmen hade en och annan poäng och visst småskrattade vi emellan varven men jag är glad för att vi inte betalade biobiljetter för att se den.
Tur var väl också att huvudrollsjnnehavaren Ola eller som han heter i filmen Nils är en riktig snygging att titta på.
En lagom bra film för lagom berusade helt enkelt.

I morgon är det en speciell dag....då år det 37 är sedan jag föddes.

Kommentarer
Postat av: kicki

Grattis till dej Mari från oss här i holland...aalkmar...
kram från kicki och peter

2007-07-10 @ 22:04:34
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Ulrika

Grattis från mig med!!!!
Och jag håller med om att filmen hade sina poänger... Men inte värd att sätta sig på bio och se. Kul med den scenen när han sitter i trädet!! Hi, hi...
Nu du Mari... 1 dag kvar!!!! Sen är jag 3-ledig, för att sen få semester på Måndag!!! Mmmmm!!!!
Ska bli SÅ underbart!!!
Höres!!! Kram!!!

2007-07-11 @ 19:08:41
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0