Total galenskap..

Har varit på jobb i Årjäng idag och herregud villket väglag.

Trots varningar på radion och skolbussar som ställdes in trotsade vi vädrets makter rejält.

Nu sitter jag i soffan och det känns som jag gått en brottningsmatch i kroppen, förstår nu hur spänd jag varit i denna galenskap att ta sig fram.

Alla som håller på där ute med att få bort all snö från våra vägar är värda en jätte stor eloge :-)

En liten uppmaning till er alla...ta det lungt och ställ dig frågan om det verkligen är värt det.
So long....


Kommentarer
Postat av: jennie

själv kom jag inte speciellt långt innan jag körde fast (nedanför matts & anette) tur att jessica var hemma ,så hon fick komma och dra med traktor´n , sen tog det 5 min så körde stålis fast på precis samma ställe hahahaha!!!

2010-02-04 @ 12:25:58
URL: http://lerfallet.blogg.se/
Postat av: mona

Tur att veta att ni kom helskinnade fram och hem.

Ingen lek att vara ute i vädret som har varit, även om man är försiktig själv så vet man aldrig hur medtrafikanterna är.

Förstår att du var stel och spänd. Hoppas du njuter i stugvärmen och soffan!

Kram!

2010-02-05 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0