Ut med det gamla och in med det nya......

Imorgon Nyårsafton jobbar jag, vi ska ha champangefrukost för våra pensionärer.
Det tror jag kommer bli mycket uppskattat.
Förövrigt känns det väldigt skönt att stänga dörren till 2010 och öppna den för 2011.
Året som förflutit har väl varit ett ganska ordinärt år fast kantat av en del tråkigheter därför känns det skönt att börja på en ny outtalad kalender där en hel del sidor fortfarande är oskapade.

Jag hoppas att alla där ute också känner spänning och nyfikenhet inför 2011.

Jag vill önska er alla



Och till sist som alltid en vädjan för våra husdjur


Skippa alla fyrverkerier och lägg pengarna på något roligare istället så gör du djuren och dig själv en välgärning!


Kommentarer
Postat av: Mona

Vi hoppas på ett spännande och händelserikt 2011!

Kram

2011-01-03 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0