2 December

Ledig dag, varit in till Karlstad och ordnat med bankärenden.
Tog en tur ut till Bergvik för att se om jag kunde hitta någon trasa till Lördagens julbord.
Hittade en svart kjol, vit blus och svart väst...........köpte det faktiskt...inte riktigt vad jag normalt brukar klä mig i men, men.
Sprang förbi Berqvists skor och fick mig ett par rejäla läder stövlar, det är så kul att det finns stövlar med lite bredare skaft så vi med breda vader även kan ha stövlar...hurra!
Sonen skulle ha en plåt termos så det blev även en tur in på Svedol...bläh...det måste vara jordens tråkigaste affär i alla fall.
Handlade sedan mat innan jag styrde mot Molkom igen.
Det är inte så svårt att få en ledig dag att springa iväg, imorgon är det jobb igen.
Nu kom gubben med glögg och en ny sorts dammsugarkaka fast med pepparkaks smak...mums.
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0