Våren är här.......

Här i Duvenäs visar det sig genom att det är varmare ute, jätte skööönt, vägen är precis sopad och grannen kör ut dynga!!
Det sistnämnda är inte lika angeläget faktiskt, känns som man bor i ladugården, men ett vårtecken är det.

Renoveringen av badrummet har tagit fart, nu väntar vi på mattläggaren som kommer om några veckor.
Snart drar speedwaysäsongen igång på allvar och Bruno har redan rustat sig


Om en vecka ska jag börja jobba, då är sjukskrivningen över och livet går in i en naturlig fas igen, visst har jag jobbat lite under tiden men det är inte samma sak.

Idag tänkte jag börja vårrustningen av mig själv genom att klippa mig, kanske färga lite, motionera mera m.m.

På fredag är det ju Valborgsmässoafton och då träffas vi vid brasan här i byn kl 18.00 och Stefan ska hålla vårtal (hahaha), det ska bli spännande......du kommer väl?, ju fler vi blir desto skojigare.

Vi ses....


Kommentarer
Postat av: Gamle mor

Ha en bra Valborg.Själv ska jag åka till Barbro vi ska åka ut till Picasso o fira in Valborg,stannar hos henne till på söndag.Kramar till er alla;)

2010-04-28 @ 12:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0