Glad Påsk

Långfredagen är här och det betyder i mitt fall påskmiddag hos Mamma.
Ska bli skönt att komma undan påskmaten i år, att laga den alltså.....tyvärr kan jag inte heller äta något detta år ...men nästa.
Annars går det framåt, känner mig piggare men oroar mig för att jag inte får i mig tillräkligt med näring då jag totalt har tappat bort min hungerkänsla.
Det är så underligt för jag uppskattar alla matlagningsprogram som går på Tv och tycker att det ser gott och inbjudande ut .....ända tills jag själv ska äta..konstigt!!
jaja det ordnar sig nog med tiden.
Såret läker fint och snart är det dags att ta bort agrafferna, något jag inte ser fram emot då det är ca 40 st...ajaj.
Enda fördelen med att ta bort dem är att det nog slutar att dra i snittet då jag sitter upp.

Nu vill jag önska er alla en riktigt Glad påsk!



 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilket gulligt kort på vovven...piggna på dej nu...glöm för allt i världen inte bort att få i dej näring...du måste bli stark för att orka...

God och glad påsk på dej, själv åker jag till Gräs....

2010-04-02 @ 13:50:53
URL: http://blogg.vf.se/kicki
Postat av: Gamle Mor

Ha en fortsatt trevlig Påsk allihopa.Det var så kul att ha er här igår.Synd bara att ungdomarna inte var med.Fint Påskkort!!!Kram .

2010-04-03 @ 16:54:39
Postat av: Kicki

Å va fint du gjort här på sidan...ha en fin helg...kramen

2010-04-16 @ 20:29:19
URL: http://blogg.vf.se/kicki
Postat av: mona

Kikar in med jämna mellanrum! Jag tycker prcis som Kicki att du gjort sidan jättefin och att fotot på Bruno är så sött!!

2010-04-17 @ 17:27:26
Postat av: åse

kan ju skryta me att de är jag ;) !

2010-04-17 @ 21:42:38
URL: http://ase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0