Äntligen Fredag

Så har arbetsveckan gått och framför mig finns två lediga dagar som jag ska tillbringa med min håriga, härliga helg gäst Siri.


Tänk att hundar kan få en att må så bra.

Arbetsveckan har varit varierande, Årjäng, Karlstad och Molkom.
Det är ett fasligt krinflackande.
Imorgon har vi Åsrsmöte i Tidafors IF, jag har bakat Viktoriakakor tills dess och på förmiddagen ska vi ställa i ordning festlokalen.

På söndag är det som bekant Fars dag och då kommer svärfar på middag, ska göra portergryta hade jag tänkt.
Ja, så ser planerna ut, och snart är det Måndag igen.
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Guuuu så gött mä voffe!!! Ja vill ågg ha...

2009-11-07 @ 23:52:01
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: mona

Vilken goding hon är! Synd att jag inte fick träffa henne!

2009-11-10 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0