SERIEVINNARE 08/09

♥SÅ HÄR SER DOM UT...SERIESEGRARNA KLASS 5♥



Jag är så otroligt stolt och mallig över att få vara en del av detta lag, så otroligt duktiga tjejer.
I dag var vi i Munkfors och spelade den sista och avgörande matchen för säsongen.
Oavgjort eller förlust skulle innebära att vi hamnade på en andraplats och Vinst att vi vinner hela serien som pågått i 18 omgångar....OCH DET BLEV VINST!
Skumpa och choklad i omklädningsrummet efteråt och i kväll samlas vi på pizzerian för att fira.

GÖTT!!




Grattis tjejer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj grattis va roligt för dina tjejer och för er tränare som lägger ner allt arbete...

ja visst är det tråkigt att jag inte kom iväg...vi var 36 st kvinnor från olika bussbolag i sverige som skulle flyga ner till Ulm och umgås samt att gå på Setra fabriken.skulle vara kvar ända till onsdag..sen skulle vi ha en ny buss med oss hem som en av tjejerna skulle köra. Idag på fm fick min kollega åka hem också från gtbg...yrsel hela natten...ja inget man kan rå över, men skit var det..kramen på dej

2009-03-29 @ 20:35:00
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se

Hej!



Läs gärna min blogg, skriver om olika saker såsom:



Smink, mode, skönhet, tips i alla former, horoskop varje måndag.



Läs mitt inlägg om plastikirurgi och priser!



Följ min blogg med dagliga uppdateringar

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-29 @ 20:36:33
Postat av: kicki

grattis till dina flickor och grattis till er tränare...kul med vinst och förstaplats...

Vi är 36 st kvinnor från olika bussbolag i sverige som skulle flyga ner till Ulm i tyskland idag, min kollega ringde kl 10.00 imorse och var även hon på väg tillbaka hem, hade haft yrsel hela natten...tråkigt när vi skulle ha det trevligt tillsammans alla ända till onsdag. kram på dej

2009-03-29 @ 20:39:45
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Grattis!!!

Men Mari...

Måste du se lika sammanbiten ut varje gång??

LE!!!! Fniss...

Ses på Tisdag? I så fall, glöm inte kameran!!

Kjamis!!

2009-03-29 @ 21:15:13
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0