NATIONALDAGEN

6:e Juni bjöd på kylslaget väder men vi hade traditionsenligt bestämt oss för att fira den utomhus.
Altanen är nästan färdig så vi dukade där.


Det ser lite lustigt ut...en del har dragit på sig luvorna...men Emil han tog årets första dopp i poolen, det var 13!!!grader i den...men han var tapper.

Vi hade all slags väderlek denna kväll, det blåste, regnade, solen sken igenom emellanåt och senare även hagel.



Jeremia studsar runt barnen.
Ja det var min Nationaldag det..hoppas att ni hade en lika trevlig som jag!



Kommentarer
Postat av: kicki

Å va fint ni får på er veranda då...ni är ju nästan klara ni,,,här kommer det inte bli färdigt detta året...å nej...

Ha det så bra, kram på dej

2009-06-11 @ 21:44:05
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: jennie

Tack själv! det var jätte trevligt fast det blåste och haglade när jag cyklade hem ha ha! tänkte att vi skulle kanske ses på torsd. kväll för ev. utsmyckning av fordonet för årets brännbollsvinst!!!

Ann-louise sa att jag skulle ragga ihop laget och komma upp kl.11 på midsommar, du kan väl nämna det för jessica om du ser henne!!!!

2009-06-15 @ 12:13:58
URL: http://lerfallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0