STRÖMSTAD

Vid niotiden i morse for vi från Duvenäs mot Strömstad.
Där mötte oss en helt klar blå himmel, minns knappt när jag såg en senast!
Vi parkerade husvagnen, slog upp förtältet.


Åkte ner till affären och handlade mat, gjorde en repa genom Strömstad för att kolla att allt var som vanligt.
Hem till Selätercamping för att fixa käk, det blev chilli con carne.
Nu är disken fixad och det är så skönt att bara slappa, gubben ligger på sängen med en blaska.


Jag sitter och bloggar i andra halvan av husvagnen

Detta ska nu vara mitt hem i några dagar

Som ni kan se så är inte campingen fullbelagd så det är en bit till grannen, ganska lungt och skönt.
Hörs....

Kommentarer
Postat av: mona

Blir ni kvar fram mot helgen?

Vi åker t Koster på torsdag. Va kul om vi kunde ses!

2009-07-27 @ 11:55:59
Postat av: kicki

Peter och jag sticker ner över mot Grebbestad imorgon bitti...skall vara kvar till torsdag, åker över Strömstad hem, kanske kikar vi förbi...jag tar givetvis med kaffebröd...kramen

2009-07-27 @ 16:28:48
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag hoppas att vi stannar ett tag, beror lite på vädret.

Alla är hjärtligt välkomna förståss, kaffebröd är ju ett pluss :-).

Vi hade tänkt åka ut till koster faktiskt framåt helgen.

Mari

2009-07-27 @ 20:27:01
Postat av: kicki

Herre gud finns det fler än en älg i vår skog..då går jag inte dit igen, iaf inte ensam...blev skiträdd när han bara stod där framför mig...hoppas nu att vi får fint väder när vi kommer ner över...ett måste tycker jag på kusten...om man skall sitta ute och sörpla skaldjur...kram så länge

2009-07-27 @ 21:55:23
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: mona

Då hoppas jag vi kan spika att ni kommer till oss på fredag. Blir det eínte badväder hittar vi på nåt annat kul. Lovar att bljuda på middag o nåt gott att dricka!

2009-07-28 @ 15:50:58
Postat av: Mari

jo jag tackar jag...middag på koster är ju inte så dumt, vad kul!

är det på nord eller sydkoster?

2009-07-28 @ 19:52:29
Postat av: mona

Sydkoster. Ni ska av vid Långegärde.

Hörs på mobilen närmare! Inte klokt att kommunicera här egentligen! ;)

Vi har redan börjat planera vad ni ska få äta!!!

Hoppas det vi vill bjuda på finns bara!Det ska i alla fall bli en låång middag!

2009-07-28 @ 22:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0