Life goes on....

Så är det strax slut på ledigheten för denna gången, börjar jobba på Måndag efter sex veckors semester.
Igår började gubben jobba och Tim åkte till skolan i Sunne.


Ett gammalt kort på Timpen när han var cirka 4 år, tänk vad tiden går...andra året på gymnasiet nu.

Åse,  hon börjar åttan nu på Torsdag!

Förövrigt var vi ju till Ullared och shoppade, oj så vi shoppade, gjorde en tur till Varberg för att visa de andra var jag jobbat det senaste året och för att äta.
Vi tog vägen över Borås hem så det blev en liten tur in på Haléns och Cellbes med.
Lördagen var det dans i Torsked, tyvärr så var inte vädret något vidare men vi hade ju tak över huvudet så det kom ganska mycket folk ändå, det blev lyckat och det gick ihop för föreningen.
Idag har jag slipat av en gammal spegeldörr till huset som jag tänkt sätta in...ett jäkla jobb men fin blev den.
Nu ska jag till Tandläkaren....Ugh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad tiden går fort!

Tycker inte alls det var längesedan som de var små!

2009-08-23 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0