MIDSOMMAR

På midsommar var vi utmanade på bränboll av laget i grannbyn " Bävergänget".
Vi samlades på Norra Viken under förmiddagen för det stora Debyt


det ni ser ovan är delar av Bävergänget, och man kan ju lätt påstå att de var dubbelt så många i sitt lag än oss.

Här är delar av Duvslaget som dagen till ära smyckat sig med stripes i ansiktet.

Tim och Jennie


       

Efter den hårda kampen som vanns av DUVSLAGET med blott en poäng åts det jordgubbstårta.


På kvällen var vi bjudna på Grisfest hos Marie och Tom.

Jan & Marie
  

Under kvällen tävlade vi i stövelkastning men jag kommer inte i håg villket lag som vann då, och det beror inte på det jag förtärde under aftonen :-)
Vad var det nu Jessica sa " Hellre en duva i slaget än en bäver i laget"

Kommentarer
Postat av: kicki

Bra kämpat, jag känner mig stolt som tillhör Duvslaget...Nu får vi snart hoppas på lite värme, fryser nu mest varenda dag och det är inte roligt för de som har semester...

kramen på dej

2008-06-23 @ 20:10:15
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: jennie

heja duvslaget!!!

2008-06-24 @ 14:36:44
Postat av: marie

Du, detta kort ska bort tycker jag :) det var minsann ingen vacker syn, haha!

Tack för en trevlig middsommar

2008-06-24 @ 19:49:56
URL: http://majjsan87.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jo du, lilla vännen...

Klart det berodde på drycken!!

Eller också kanske du fick en stövel i huvudet och tappade minnet??

Kan också vara ett alternativ... ;)

Nej, du Kicki, det är inte roligt att ha semester, när regnet bara öser ner och det är kallt!

Men å andra sida slipper man ju vara på jobbet...

Kram, kram!!!

2008-06-27 @ 21:03:47
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0