IGELKOTTAR OCH ST:BERNHARDS

I dag upptäckte Eddie att han fått hyresgäster i sin koja..........Igelkotten.
Han är inte så förtjust i Igelkottar i sig men det är underbart att rulla sig i deras bajs.
Sagt och gjort...rulla rulla och gnida in sig ordentligt..så länge tyckte han att livet lekte.
Dessvärre så fick det bli ett storbad med schampoo och hela kittet inget som uppskattas och man surnade till lite...bättre blev det inte utav att de dumma människorna stängde ytterdörren och glömde mig utanför dörren.
När jag väl fick komma in parkerade jag mig på människors vis i soffan och där tänker jag stanna.

image48

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad taskigt!!! Varför kan man inte bara få rulla i det goda och lukta gott för en gångs skull??
Bad med schampo, blä...
Han gör rätt i och sitta i soffan efter en sån dag!!

2007-07-07 @ 22:11:53
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se
Postat av: annebelle

Vilken gosing! Gosigare efter badet än innan kan jag tro..Min Newfoundland har inte upptäckt kottens efterlämingar, i alla fall inte på det sättet. ;-)

2007-08-09 @ 18:15:55
URL: http://annebelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0