SOLKATTERNA - ÖRNARNA 51-45

Om någon sagt till mig för något år sedan att jag skulle bli intresserad av Speedway hade jag nog rågarvat, man fy attan vad kul det är......fart och fläkt...heta känslor och olidligt spännande. Jag rekomenderar alla som inte varit på speedway att åka och titta på en match och sen tala om för mig om de hade tråkigt!!
Gårdagens speedwaymatch kunde i och för sig ha gått bättre, visserligen vann Solkatterna men vår goa kille Jeremia råkade ut för en olycka i sitt första heat. Han krachade och hamnade hårt i sargen. Bårbilen kom ut och hämtade honom och lite senare bar det i väg till sjukhuset med bruten underarm.
image60

Krya på dig!! Snart är du på banan igen.

image61 I går var det Kakuko Nieminen som var lagets största poängplockare, näst efter min favorit Daniel Nermark.
image62
Kakuko Nieminen

image63
Daniel Nermark

Vi hade tur med vädret och bänkade oss i grässlänten.
image64
Jennie, Mattias och Amanda.

image65

Emil körde traktor.

image66

Emma.


Kommentarer
Postat av: kicki

Det ser roligt ut, men inte orkar man sitta en hel kväll och titta på dånande speedway,,,ni har väl pluppar i öronen..
kramen kicki

2007-08-10 @ 14:32:56
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Mari

Visst orkar man sitta...det är ju såååå spännande, en match håller på ca 2 timmar med paus och allt.
Jo visst har man pluppar och helst solglasögon som skydd för gruset som kommer sprutandes. Ibland har man sand i munnen i flera timmar efteråt, men vad gör väl det när det är så skoj.
mari

2007-08-10 @ 16:07:41
Postat av: Ulrika

Hej, kul att se dig igen!!!
Hoppas att du fortsätter att komma in med nya inlägg!! Har ju saknat dig...
Kramis!!!

2007-08-10 @ 19:41:06
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0